Mina köp i fredags!

Jag var ju som sagt på marknad i fredags. Detta var det jag köpte:
 
En handväska. Jag ville ha en ny! 
 
Servetter som jag ska använda till pyssel.
 
Mobilskal, Kola godis och superlim.
Det var lite roligt då jag skulle köpa mobilskalen. Dem som säljer dem kommer alltid till Rocklunda marknaderna. Dem stod även och sålde när det var Power Meet.
Jag brukar alltid köpa från dem typ. Dels är det för jag tycker det är roligt med mobilskal och dem tar så bra priser. Ett skal för 60kr och två st för 100kr. 
Nör jag gick till ståndet i fredags för att kolla på skal så sa dem: "Men tjena! Visst hade du en iPhone 5?"
Jag bara: "Hej! Ja det har jag!"
Sedan gav jag dem en 100 lapp för mobilskalen. Fick 20kr tillbaka för enligt dem är jag deras stamkund. Haha!
 
Köpte även ett par byxor för jag har typ bara trekvarts och det är det väl inte så jätte skönt att ha när kylan kommer..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0