Ugglan Markus!

Vill visa upp en ny grej jag har köpt. Nämligen ett mjukisdjur  Nu kanske ni tycker: "Eh, jaha?"
Men faktum är att jag har velat ha något gulligt mjukisdjur på sjukhuset. Dels för att sängarna och sängkläderna är så fruktansvärt tråkiga. 
Ja, ni som inte vet hur det ser ut. Så kan jag säga att det mesta är vitt, vitt och vitt.. En tråkig färg som gör att man ser sjukare ut än vad man redan är 
Sen en annan anledning till varför jag skaffade den är för att jag tycker att man aldrig blir för gammal för nå gulligt mjukisdjur. Alla har nog något hemma. 
 
 
Kvinnan som gör ugglorna kallar sig Zinnus. Varje uggla hon gör, ger hon ett namn och en personlighet. Detta stod det på mitt kort jag fick: 
 
 
Klicka HÄR för att komma till hennes sida, och klicka HÄR för att komma till hennes facebook sida. 
Hon syr även jätte söta barnkläder. Kanske är något att kolla på för er som har något/några barn i er närhet. 
Finns en massa fina bilder på det hon har gjort, kika in vet jag! 
 
 
Jag och Markus på sjukhuset!  Han har flyttat in nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0