Måndag och ny vecka!

Måndag igen!
Så skönt att helgen är över och att det är vardag igen! Tjoho! Hoppas ni känner likadant som mig
Som sagt. Måndag idag. Jag vaknade vid 09:00 idag och halvsov till 09:20 ungefär då assistenten kom. Käkade liet frukost och gjorde mig sen iordning för att sen åka till sjukhuset. Åker som vanligt 12:20 på måndagar. Känns skönt att åka in rätt tidigt för måndagar är sämsta dagen att vara hemma för det är då det känns som värst.
Nåja. Nog pratat om det. När jag kom till avdelningen så togs det prover ganska direkt och sen kom min assistent hit och vi väntade på lymfterapeuten.
Idag vill assistenten se och lära sig mer om lymfmassage. Tyckte faktiskt att det gick bra. Assistenten förstod det väldigt bra och gjorde rätt nästan direkt. Det var ju bra!
Sen efter det så gick assistenten ner till apoteket och köpte handskar hem och lite annat till mig. Hon köpte till mig samtidigt för hon var ju ändå där liksom.
Hon kom tillbaka och lämnade sakerna och sen åkte hon vidare. Jag väntade bara på att "U" från assistans bolagen Olivia skulle komma. Hon kom lite senare än det var tänkt men det gjorde inget. Fick dck min middag i samma veva så jag käkade samtidigt som vi hade möte. Eller jag vet inte om man ska kalla det möte? 
Vi pratade bara lite om hur jag tyckte det gick med assistenten hemma och så. Bokade även en ny tid på torsdag då hon ska komma. Även mamma kommer med då, för nu var det bara jag och "U". Men det blir nog bra!
Efter jag hade pratat med "U" så var det dags för dusch. Den gick bra, men dock kände jag mig väldigt osäker innombords för att duschen i torsdags gick inte alls bra. Den duschstunden minns jag mycket väl...
Sen efter duschen har jag bara kollat på TV. Det blev Pengarna på bordet och Underbart är kort. Jag spelade faktiskt Pengarna på bordet samtidigt som jag kollade. Man kan ju gör det på nätet samtidigt som programmet. Ett tips att prova om ni inte har gjort det, det är faktiskt jätte kul!
 
 
Så här ser det ut på skärmen när man spelar. Samma frågor som är i programmet får man. När jag printade bilden så hade jag 1050000kr kvar som ni ser! Jag vart lite stressad när jag spelade. Fatta egentligen hur dom känner då som är med i verkligenhet? Haha hujedamig!
 
Nu ska jag avrunda. Ska kolla lite på webbTV och sen.. Vet jag inte, men det visar sig. Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0