Just nu..

Var en sväng till kiosken för ca en timme sen och köpte en smörgås och en glass. Det var jätte skönt väder ute!  Och har precis kollat på Allsång på Skansen. Tycker det är trevligt! 
 
 
Hare jag såg på väg ifrån kiosken. Det var en till några meter bort. 
 
Nu ska jag packa mina grejer. Ska åka hem om ca en timme. Kunde ha åkt hem tidigare om jag ville, men jag var så trött och sov fram till eftermiddagen så jag kände att jag är kvar till taxin kommer. 
Känner mig orolig i kroppen och inbillar mig en massa saker. Det är jätte jobbigt att det sitter kvar i psyket från igår.. Tycker det är jätte jobbigt att ständigt vara rädd! 
Men det ska nog gå bra! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inspire me, Darlin'

Hej!
Har precis suttit och läst hur mycket som helst i din blogg, och nu det här inlägget sist av allt, så himla härligt att du är uppe! Modigt! Hoppas du fortsätter! Och att du mår bättre efter din akutvistelse på sjukhuset!

2012-07-04 @ 01:31:35
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0