Skriver från mobilen

Hej! Har precis kollat på Spårlöst och tänkte nu skriva lite. Vet att texten kommer bli som en enda klump nu, men jag orkar inte sätta igång datorn. Är jätte trött och tänker ta det lugnt resten av kvällen. Troligen läsa tidningen och sen min bok fram tills jag ska sova. Kommer nog släcka tidigt. (Fast det sa jag nog igår också men släckte aldrig tidigt. Vart pigg till slut.) Fast släcker tidigt kväll gör jag nog oavsett hur jag känner mig om ca en timme - en och en halv timme. Ska upp tidigare imorgon så vill vara ut vilad. Nog pratat om det. Ska avsluta detta inlägg och ta reda på vad katten vill. Han pratar som bara den. Sötan! Önskar er en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0