Lördag!

Hej på er!
Har inte skrivit nu på ett tag så jag tänkte lämna några rader här.
Lördag idag då, det innebär helg! Fast någon av er kanske måste jobba?
Jag har iallafall helg och det är skönt att slippa vara på sjukhuset. Hade det lite jobbigt igår efter omläggningen.
Omläggningen tror jag gick bra men jag hade så fruktansvärt ont efter så jag låg hela dagen på uppvaket igår och visste varken ut eller in typ.  Minns att jag såg på klockan flera gånger och såg hur det vart senare och senare. Visste inte om jag skulle orka ta mig tillbaka till avdelningen och åka hem. Jag har ju min taxi stående klockan 20:00 varje fredag och jag var nog tillbaka till avdelningen strax efter 18:00.
När jag låg på uppvaket så kände jag sen att jag måste försöka ta mig tillbaka och försöka åka hem. Strunta i smärtan och hoppas på att den går över. Jag vill inte stanna kvar ännu senare eller tills på lördagen.
Eftersom jag redan har legat en dag mer denna vecka.
Men det gick bra och nu är jag som sagt hemma.

Tillbaka till idag.. Lördag idag då. Assistenten har precis kommit och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Blir nog att ta det lungt och kolla runt lite på datorn kanske.
Ikväll är det ju melodifestivalen som gäller!

Önskar er en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0