Fredag...

God kväll!
Skriver lite här nu innan jag ska kolla vidare på nätet. Är fortfarande kvar på sjukhuset. Varför kommer jag till lite senare. Mamma och Rasmus var ganska nyligen hit med chips och dricka.



Så här sent på natten kom hon. Har man inte en underbar mamma? Tack mamma!

Tillbaka till hur min dag har varit.
Hade omläggning 08:30 men råkade komma upp lite senare. Skönt var det iallafall att jag fick omläggning. Trodde inte det med tanke på att blodvärdet och kaliumet inte var bra.
Efter omläggningen vaknade jag upp och hade jätte ont. Dessutom hade jag blödit en hel del så jag fick blod. Det är fruktansvärt jobbigt när det har blödit för jag får en sån enorm oro.
Tänker nästan hela tiden att nu har det blödit under omläggningen, nu är risken större att det kommer blöda i helgen... Fast det behöver igentligen inte vara så.. Men ändå intalar jag mig det.. Det är inte lätt det här!

Jag var på uppvaket i stort sett hela dagen efter omläggningen. Fick även reda på att jag inte skulle få åka hem som vanligt idag. Mitt blodvärde är fortfarande lite lågt. Men jag tror det är lika bra det.
Så denna natt så kommer jag få en påse blod till och så får jag även blodplasma.



Visst ser plasman konstig ut?  Tror det är första gången jag får det.
Jaja. Så ser som sagt natten ut. Sen ska man ta nya prover och se hur värdena är. Hoppas det blir bra snart!

Nu ska jag kolla runt på nätet en stund. Det var så segt igår med bara en arm. Men nu är jag av med nålen på armen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0