Pyssel!

Jag tänkte visa ett pyssel som jag har gjort för ett tag sen men inte visat än så jag gör det nu. Det är en liten uggla som jag kallar Hugo! 
 
 
Jag tror ni ser hur jag har gjort så ingen beskrivning tror jag behövs.
Man behöver lite tyger i olika färger. Det spelar absolut ingen roll om tygerna är olika.
Min har olika tyger. ett i strech och ett i filt tyg. Ögonen kan man göra i tyg och sy dit om man vill det, men jag hade inget vitt tyg så det fick bli knappar på min Hugo som jag målade med Hobby lack. Ugglan sydde jag för hand. 
Det som är lite kul med den här stortens uggla är att man kan göra vilken storlek som helst. Allt i från ett mjukisdjur till en liten nyckelring 
Jag är nöjd med min, tycker den blev söt! Funderar på att göra en lite mindre att hänga på min väska. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0