Just nu!

Hoppas ni har en trevlig kväll allihopa! Jag är på sjukhuset som vanligt på måndagar fast det är nyårsafton. Vill ju detta själv. Precis som jag har nämnt förut så tycker jag inte alls om att flytta runt på omläggningsdagarna. Jag vill gärna ha det tisdag och fredagar så gott det går. 
Min nyår hittills har jag spelat Bingolotto. Var super nära att vinna 50.000!  Men nära skjuter (tyvärr) ingen hare! 

 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Andra Avenyn, dricka lite cider och käka chips. Sen klockan 23:15 blir det att kolla på kanal ett då dom visar "tolvslaget från skansen". Det blir min nyår i år. 
 
 
Denna hälsning fick jag i fredags av sjukhusclownerna! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0