Ingen uppdatering,,

Det blir ingen uppdatering ikväll. Dels har det inte hänt något, är kvar på sjukhuset och dels har jag inga tankar att skriva nu heller och dela med mig av.
Det enda som har hänt är att Clownetterna har kommit och sjungt lite lucia sånger. Blev så överrskad och det var super kul! 
 
 
Kort från dem  Den med randiga Byxor är Vimsan och den andra är Doktor musik.
 
Här är det rullande skåpet som Doktor Musik spelar Keyboard på. Dom är fantastisk duktiga! 
 Man blir så glad när dem kommer och jag är så jätte glad att dem kommer trots att jag är på vuxen nu och inte barn. Jag hörde att dem sjöng här i väntrummet till någon äldre och den människan tyckte om det. 
Egentligen borde det finnas någon form av vuxen grej som motsvarar lekterapin och vuxen grej som motsvarar clownerna.
Eller vad säger ni? Tror det skulle uppskattas verkligen!
Eller jag VET det! Hörde det nu bara i väntrummet!
Ska nu äta och kolla på film undertiden. Sen julpyssla lite julkort. Såg att sista "skick" dagen är 16:e december när det gäller julkort.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0