Måndag!

Hej på er och god kväll!
Hoppas ni alla har haft en fin dag! Min har varit helt okej faktiskt. Näst intill bra! 
Jag åkte in till sjukhuset igår istället för idag för jag hade så himla ont och det smärtstillande som jag har hemma hjälper ju inte alltid. Som igår till exempel. 
Så när jag kom in igår fick jag morfin ganska direkt och sen har jag bara tagit det lungt eftersom det har gjort ont.  
Idag på morgonen kom en sköterska in och skulle ta prover och dessutom kom en läkare med. Han frågade lite hur det var och jag sa att det är tufft. Sen sa han att han skulle se om det gick att göra omläggning idag stället för imorgon. Jag tänkte bara "YES YES YES"!! 
Men sa bara lite kort: "okej, men då vet jag". Hehe! 
Så jag duschade och gjorde mig iordning för omläggning. Kvart över två på eftermiddagen fick jag tid så det var jätte skönt! 
På eftermiddagen har jag bara legat på uppvaket och försökt piggna till och bli så smärtfri som möjligt för att sen kunna åka tillbaka till avdelningen. 
Nu på kvällen har jag bara kollat på TV lite och sen har jag setat lite vid datorn. Är rätt trött efter narkosen så får se om jag släcker tidigt. Men det blir väl alltid så att jag alltid kommer på vad jag ska göra då jag ska släcka. Hehe! 
 
Ska nu fortsätta kolla runt på nätet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0