God natt!

Vill önska er en god natt. Är väldigt trött så det ska bli skönt att släcka och sen ligga i mörkret.
Har köpt en fläkt nu och den blåser verkligen super bra. Nästan så det blir lite kallt!  Hehe! Så nu kan man sova på nätterna igen.
Jag måste verkligen ha något om nätterna som kyler ner mig eftersom jag är så varm. Det är jätte jobbigt!  Och nu börjar den tiden komma att det blir alldeles för kallt att ha fönstret öppet.

Nog pratat om det. Har haft en bra onsdag idag. Iget speciellt har hänt förutom att jag testade min dator idag. Och nu funkar den igen.  Blir mycket roligare och trevligare att sitta vid datorn när man har sin egna. Med filmer, spel och så. Men som jag har sagt förut. Det är snällt att mamma och Sanna har lånat ut sina!

Nu är klockan snart tjugo i elva. Funderar på vad jag ska göra nu. Läsa eller se på film? Hum... Blir nog att läsa en stund och sen sova.

Önskar er en god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0