Onsdag och god natt!

God kväll!
Hoppas ni har haft en trevlig dag. Min har varit helt okej.
Sov på förmiddagen fram till lunch ungefär. Var hemma själv eftersom mamma och Sanna var i skolan och på jobbet. Så det var tyst och skönt! Hihih!
Sen kom mamma hem strax efter 13:00 och jag fick mat. Klockan 14:30 kom "en" från Olivia assistans bolaget.



Vi hade ett litet möte kan man säga. Pratade om hur vi skulle fortsätta och sen visade hon ett schema. Ärligt talat förstod jag inte riktigt schemat. Var så krångligt. Så hon sa att hon skulle skriva ett "annat sätt" också. Och så pratade vi om att vi skulle försöka ha möte med några människor som har sökt jobbet.
Det blir nog bra! Ytterligare ett steg framåt i det hela. Det är spännande!

Sen har jag bara tagit det lungt. Kollat runt på nätet och kollat på TV. Vart ju att se på Bonde söker fru. Måste ju se hur det går för bönderna med att hitta kärleken. Den där Pelle (hette han så?) upplever jag som att han inte riktigt vet vem han tycker om. En små player kanske? Haha! Nej då, men jag vet inte.
Nog pratat om Bonde söker fru.
För övrigt vill jag säga att jag har mått ganska bra idag. Kände en molande känsla i stumpen på förmiddagen och
hade lite ont på eftermiddagen, men det har varit helt okej. Det är verkligen super skönt att inte ha så ont!
Man önskar att det kunde fortsätta så.

Nu ska jag kolla runt på nätet och sen efter det så ska jag väl försöka sova. Önskar er en god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0