Skit!

Vilken skit omläggning det blev idag.. Inge bra resultat alls. Jag har ju linda runt midjan också för att hålla upp allt (för er som inte vet) och då lindar läkaren så långt ner att han lindar för "om man ska göra nummer 2 hålet". Man har ju god lust och fråga vad han tänkte med det. Ska jag inte få göra nummer två innan nästa omläggning? Hm...
Nu har mamma varit duktig och klippt och fixat lite med lindorna. (Tack och lov)
Men det är inte helt bra och detta ska jag ha tills på tisdag.
Är ganska ledsen över det. Men har kanske mig själv och skylla. Bad honom linda hårt och stabilt. (men jag menade stumpen då och inte runt midjan) Var kanske otydlig?...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilket skit med omläggningen!

Han måste ha varit förvirrad! Det var ett tag sen vi hördes.

Är ni med i den engelska KT organisationen som finns?

Dom ska nämligen ha en "samling" med dom som har KTS och

Proteus (tror jag det stavas).

Vi åker ner hela familjen och även Marie.

Låter det som något? Preliminärt datum var 10-11 juni.

Stor kram gumman!

2011-03-05 @ 20:12:58
Postat av: Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig, kram!

2011-03-05 @ 22:41:54
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0