Torsdag.

Gud vad jag är trött. Vaknade kvart över sex imorse. Det är fruktansvärt jobbigt. Jag behöver verkligen min sömn. Men men.. Anledningen till att det vart så tidigt idag var mötet jag skulle på, på sjukhuset. Men när jag väl kom dit som var jag inte ens med på mötet. Jag var så sur!
Va skulle jag där och göra när jag inte ens var med. Då hade jag kunnat åkt gamla vanliga tiden till sjukhuset, det vill säga 14.55.
Jag satte mig i permon och drog ifrån avdelningen. Var så fruktansvärt tråkigt. Gick till kiosken och köpte glass och godis.
Sen gick jag till baka till avdelningen för att ta lite mediciner. Sen drog jag igen. Till lekterapin. Ville dit och se hur dom har det. Dom vart överraskade när jag kom. Hehe!
Pysslade lite där. Vet inte vad materialet heter men det är som frigolit nästan. Som man fuktar och sätter ihop i varandra så det blir någon figur. Jag gjorde blommor.



Så vart dem! Ganska söta faktiskt!

Sen träffade jag kuratorn. Vi pratade i ca en timme. Tycker om att prata med henne. Glömde berätta om att jag har fått tid till någon ångestmottagning. Skulle ha frågat vad hon tyckte om det. Jag tänker absolut inte gå. Känner inget behov av det.
Det var så att innan jag träffade kuratorn så frågade man här på avdelningen efter en kurator på psykiatrin. Men det tog sin tid så då började jag träffa kuratorn på sjukhuset istället. Och hon är jätte bra. Så nä.. INgen ångestmottagning ska jag till, det får dom glömma. Jag trodde t.om att man hade sagt ifrån till psykiatrin, men tydligen inte?
Pappa och Annabelle kom på eftermiddagen en snabbis. Gick väldigt snabbt. Kändes som om dom kom och gick. Jaja, den pytte stunden var trevlig iallafall!
Sen har jag duschat och bara tagit det lungt. Funderar att titta på film och ta den lungt nu när jag är så trött. Trassel eller Narnia 3. Det visar sig.

På smärtfronten har jag haft ganska ont på eftermiddagen kvällen. Hade så ont att jag inte ville duscha men dom typ tvingar en. Det känns som att går jag inte in frivillit så skulle dom säkert dra in mig.. Usch!Känns inte som om dom lyssnar ibland. Men men..

Nog skrivet. Hoppas allt är bra! Kramar

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv: Usch vad jobbigt, hoppas du blir bättre snart!

Ta hand om dig <3



Jag ska till Gotland, Dalarna och sen jobba.

2011-06-16 @ 23:18:28
URL: http://honkallasbella.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hejhej ! :D söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?<3

2011-06-17 @ 22:53:49
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: lil' babustyle

Shuue! :)

Läs gärna mitt senaste inlägg och kommentera vad du tycker om det som står i inlägget! Vad var det första du tänkte på?

Direktlänk: http://babustyle.blogg.se/2011/june/las-och-tank-efter.html#comment



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde!

2011-06-17 @ 22:58:44
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0