Torsdag!

God kväll!
Ligger i sängen här på sjukhuset och dricker varm choklad. Jätte gott! Har precis ätit smörgåsar men är lika hungrig ändå. Hihih!
Har varit här sen klockan halv fyra ungefär. När jag kom hit så tog man prover som vanligt. Mitt HB låg bara på 71 denna gång. Förra gången låg det på 92 om jag inte minns fel. Tänk vad det kan variera?
Jaja. Hur som helst så får jag blod nu.

Det här med blod.. Gud vad bra att folk ger blod! Tänk om det inte var folk som ville det? Jisses! Hur skulle det då gå?
Jag är så tacksam att folk ger blod. Varenda bloddroppe man ger behövs verkligen. Det ska ni veta!

Blodvärdet var som sagt lågt. Men mitt kalium var högt och det är inte bra. Så ikväll har jag fått medicin som heter Reconium mot det. Det är nämligen så att är mitt kalium alldeles för högt så vill dom inte söva mig och det innebär ingen omläggning för min del.  Så hoppas det har sänkts så att dom gör omläggning imorgon!
Det är inte kul när man ser fram emot omläggningen och sen får man veta strax innan att det inte blir av. Man blir rätt ledsen då. Men samtidigt förstår jag.

Jaja.. Nu ska jag läsa lite nyheter och läsa lite bloggar till innan jag ska sova.

Natti natt på er fina människor!!

Kommentarer
Postat av: Princess<3

Hej! allt bra idag? :)^^

2011-07-01 @ 21:21:10
URL: http://Princessie.se
Postat av: linn - foto & photoshop

Vad innebär Klippel trenaunay om man får fråga? ;o

2011-07-02 @ 12:08:07
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0