Min dag!

God kväll!
Har ni haft en bra dag? Min har varit okej. Dock är jag väldigt trött. Vaknade halv 11 för att göra mig iordning och sen åka till sjukhuset, men sjävlklart hade jag velat sova längre.
Men det går inte. Måste äta, packa, m.m och det tar sin lilla tid när man är jag. Hihi!
Sen är det ju akönt att inte stressa. Allt för många människor gör ju det i dagens samhälle. Eller hur?

När jag kom fram till sjukhuset så tog man prover på mig och så efter kom lymfterapeuten och jag fick min massage. Super skönt!
Mitt HB låg på 92 så ingen blod behövdes! Yes! Men kaliumet som strular lite vet jag inte vad den låg på men antar att det är okej för ingen har sagt något?
Sen på eftermiddagen kom kuratorn och vi pratade i lite mer än en timma. Hon har gått på semester nu så kommer inte se henne nu på.. Vad sa hon? Typ 3 timmar.. Tror jag..

Min dator har nu lämnats in hos en dator reparatör. (Höll på och skriva dator doktorn) Men i alla fall. Om jag uppfattade mamma rätt så ska dom kolla skadan och sen höra av sig och berätta hur mycket dom tar för det. Och sen eventuellt laga. Hoppas allt går så jag får min älskade dator tillbaka! Saknar den så mycket.
Nu är Sanna och mamma snälla som lånar ut sina, men det är inte samma sak som att sitta med min egna.
Heja heja heja!!

Hihih.. Jaja, annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Duschat, käkat kvällsfika som det så fint heter här och så har jag bara tittat på TV.
Dom har tagit bort kanal 3 för flera månader sen. En riktig förklaring till varför har jag inte fått, men vill gärna veta. Det är ju en bra kanal men bra program. Riktigt störande! Jag hoppas den kommer tillbaka.. 
Nu ska jag avrunda. Ska käka någon frukt nu och titta klart på nätet innan jag ska sova. Har omläggning klockan 8.00 imorgon. 

Önskar er en ritkigt god natt!! Kramkram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0