God natt!

Ska försöka sova snart. Hittade lite gamla Witch tidningar när jag rensade bland tidningarna idag. Tänkte att jag ska läsa dem. Gör annars inte det längre men det kan väl va kul och titta i. Hehe! 
Det är synd att jag har ont till och från idag... Mamma har masserat lite och det är super skönt! Så tack till dig mammsen!  Hoppas mina klockan 00.00 mediciner hjälper så jag får en lugn natt.
Ska upp tidigt imorrn. Ska ju till sjukhuset igen som vanligt. Ska få min massage! Skönt! 
Hoppas man kan kolla upp om min dator går att reparera imorgon? Usch att det hände. Är fortfarande ganska ledsen men men..  Finns inget att göra. Hänt är hänt typ. Eller hur?
Hoppas ni har haft en fin helg och midsommar trots det halvdåliga vädret och får en fin start på veckan!
Natti natt! Kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0