Torsdag!

God kväll!
Är jätte trött.. Hujedamig!
Vaknade 09.50 av mamma. Hon hade gjort i ordning frukost. Va verkligen super trött. Men det var bara att käka upp och försöka hålla sig vaken.
Efter så packade jag det sista till sjukhuset och sen var det bara att göra iordning sig och sen åka.
Och jisses vad det var varmt i bussen! Höll på och bli tokig. Och så spänner man sig och då blir man nästan bara ännu varmare.
Den bussen jag åkte med går det att fixa kyla bak men taxichaffisen visste inte hur man gjorde så kylan kom bara fram i från. Kom ju inte bak till mig som var längst bak i bussen. Hehe!

När jag kom fram så tog man prover ganska direkt. Det visade sig att HB:t var lite lågt så jag har fått 2 påsar blod. Vilken tur att jag kom in tidigare då! Så det hinner gå klart någorlunda i tid imorgon.
Jag får näringsdropp dom dagarna jag fastar. Den ska man sätta igång klockan 00.00 så den också hinner gå klart.
Omläggningen är klockan 08:15 imorgon. Kommer var jätte trött efter, men kommer jag iväg på Power meet så är det ta mig fan värt det!
Ska väl försöka släcka då sköterskan kommer med droppet. Så jag hinner sova lite inatt. Jobbigast är då jag inte sover så mycket natten till omläggningsdagen och så har man narkos på det. Då är man verkligen seg efteråt.

Jaja. Annars har jag inte gjort så mycket. Blodet har droppat på och jag har tittat på TV i väntan på att få duscha. Fick även besök från lekterapin. Jätte kul! Det var så länge sen jag träffade henne där. Vi pratade lite om allt möjligt. Annars har bara hon och jag haft mailkontakt för vi har inte haft tider som har passat varandra och ses. Men nu så gick det! Toppen! Och hon kommer nästa vecka igen.

Nu ska jag ringa efter något att äta och börja se filmen Black swan. Men orkar nog inte se hela idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0