Tråk dag...

Vilken dag. Bara en massa tråk. Har varit ensam den mesta del av dagen med syrran för mamma har jobbat. Och är på jobbet nu.
Men det går bra ändå. Har sovit halva dagen. Gissa om det var skönt? Hihih!
Fast ska snart plugga lite matte och käka skinka. Hehe! Ska börja med bråk delen nu. Det kan vara ganska kul tycker jag. Men jobbigt att jag ligger efter. Känner STOR press men jag får helt enkelt skylla mig själv för att jag har haft en så dålig motivation i höstas. har i och för sig inte mått helt bra heller och då blir det jobbigare, så man får passa på medans man mår någorlunda hyffsat!



Min mattebok. Väldigt bra och enkel att förstå! Det är toppen!

Igår hade jag omläggning. Skulle ha tid klockan 9.00 men det vart akuta operationer så jag fick tid vid kvart i 2 typ. Skit sent. och jag hade skjuts hem 19.55 så det vart stressigt men det gick. För er som inte förstår så tar omläggningen inte så lång tid men sen hamnar man på uppvaket i några timmar. Jag var tillbakak till avdelningen runt 18.00. då var det bara att käka lite, packa, mamma kom en snabbis och sen åka hem.
När jag kom hem så tittade jag på Lets Dance. Hejar på Alexander och Malin! :)
Sen öppnade vi skumpa som jag fick i julklapp! :) Gott gott! Haha mamma fick öppna den för jag vågade inte ;)
Sen var det att försöka sova någorlunda tidigt (för mig alltså) Mamma började jobba halv åtta och innan hon åker så måste hon hjälpa mig om jag behöver hjälp med något. Men det gick bra imorse! :)

Jaja. Nu ska jag plugga lite. Hörs!





Skumpan! ;D (alkoholfri) Så ni vet! Är faktiskt inte så mycket för alkohol.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sööt skumpaflaska ;)

2011-01-20 @ 08:13:58
URL: http://hanneaasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0