God natt!

Har precis borstat tänderna och ska nu ta mina mediciner för att sen försöka sova. Har haft en lugn onsdag och det har varit skönt.
Har knappt haft ont heller eller känt något obehag så det har varit en bra dag! Och det är toppen!
Det jag har gjort idag är sovit (så himla skönt) Sen har jag tittat på film. Vart harry potter och halvblodsprinsen. Kollade i och för sig bara på slutet typ. Sen tittade jag på några avsnitt av Livet enligt Rosa. Tycker det är en bra serie för unga flickor och pojkar..
Sen har jag inte gjort så mycket mer än pluggat matte också. Har haft en väldans dålig motivation i höstas så jag har en del och göra nu men det ska väl lösa sig.
Jaja. Vart en liten uppdatering. Nu ska jag ta mina mediciner och sen försöka sova. Hoppas det går för råkade somna till igår eftermiddags.
Jag har ju insomningstablett och ta men helst vill man klara sig utan. Helst skulle man vilja sova som dom handra gör här hemma. Man hör hur högt dom sussar! Hihih!



Slänger in en gammal bild då jag precis hade kommit tillbaka till avdelningen från uppvaket. Fortfarande trött och dåsig som ni ser? ;) Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0