Lördag!

Halloj!

Tänkte skriva lite i bloggen. Ligger just nu med datorn på magen och även katten halvt vid sidan om. Blir varmt! Huuh!
Ikväll är det melodifestivalen som gäller för min del. Är en liten nörd när det kommer till det faktiskt. Men det är kul att se tycker jag! Vad tycker ni om melodifestivalen?
Känner mig smått tråkig idag. Har inte lust till någonting typ. Har typ sovit käkat och tittat på film. Tittade på I know who killed me. Det är Lindsey Lohan som spelar i den.
Ganska snurrig film tycker jag.
Funderar på och fråga syrran om vi ska se på någon film. Vi är ensamma hemma. Mammsen jobbar!
Det är typ min lördag det. Alltså idag!

Annars har det inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Åkte till sjukhuset som vanligt i torsdags. Pappa och Annabelle var på besök.
Och det var trevligt. Det är så fruktansvärt tråkigt att vara på sjukhuset (om det inte är omläggningsdag) och jag är ändå bara där en natt!
Omläggninsdagarna är okej. För även om jag har det så ont efteråt så är det jätte skönt att få det omlagt.
Läkaren kom in igår och frågade mig vad jag tyckte om att eventuellt lägga om en gång i veckan. Fick inte hur mig något annat än "vet inte".
Men i själva verket så är sanningen att lägga om en gång i veckan vill jag absolut inte! Är ganska orolig att det blir så men ska försöka göra allt för att det inte blir så.  Han som brukar lägga om mig är inte helt omöjlig. Så jag hoppas verkligen att jag får min vilja igenom!

Men nog pratat om det. Har någon av er haft problem med TV3 i torsdags och fredags? (nu vet jag inte hur det är för har inte 3an hemma) Jag hade nämligen problem med bilden och det gjorde allt ännu tråkigare på sjukhuset. Brukar glo rätt mycket på TV där. Speciellt på dom kanalerna man inte har hemma.



Så såg bilden ut. Ser typ halva ansikten och ingen text + att TV bilden skimrade i grönt. Halva sidan i taget, de vill säga: Först högra sidan och sen vänstra om och om igen. Trevligt va? (Svar nej)

Så det var skönt att få åka hem sen på fredagen och ta helg. Det är ju föresten LOV nu också för mig! SPORT LOV! Wohoo!

Aja.. Nu ska jag titta lite på vad jokrarna (inför big brother) gör i "glashuset". Kollade några sekunder nyss och Gurkan trummade på sin mage. Haha!
Hej så länge med er! kramar


Kommentarer
Postat av: ♥ESSEY♥

Snygg blogg =D

Kommentera gärna min blogg också =)<3



Kontakt: [email protected]

2011-02-26 @ 17:49:42
URL: http://esseys.blogg.se/
Postat av: ♥ESSEY♥

SV: Tackar ;)

2011-02-27 @ 20:38:08
URL: http://esseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0