God natt!

Nu ska jag försöka sova. Mamma har nämligen jobb i morgon och börjar tidigt. Därför måste jag vakna tidigt ifall jag behöver hjälp med något vilket jag vet att jag behöver.
Men i och för sig kan jag ju alltid somna om sen när hon har åkt. Skönt när allt blir tyst sen och man kan få sova. Tror hon sover nu. Mamma alltså. Det är så tyst här.
Om jag inte kan somna så får jag väl kolla på någon film tills jag blir trött. Eller något.

Jaja.. Idag har min dag varit sådär. Har haft ganska ont till och från men har försökt tagit så lite extra smärtstillande som möjligt. Och det har gått hyffsat. Sen har jag sovit en hel del. Känner mig skit trött nu med men har bara svårt att få ro till att koppla av. Men det ska nog gå!
Ikväll gick andra stapeln av melodifestivalen igång Vad tyckte ni om bidragen? Jag gillade Sanna Nielsen bäst och även brolle så det var bra att dom kom vidare! Annars tycker jag programmet har blivit ganska töntigt faktiskt. Som med låtarna i början. Parodi på Aquas Barbie Girl och någon annan konstig låt. Visst det är ett familje program men då behöver man väl inte ha med nåt i stil: "Runka docka" eller vad Rickard sjöng? (om det ens var han som sjöng?) Nej jag tycker programmet borde mogna till lite.
Programmet är bra när låtarna kommer igång. Annars är det mest strunt! Haha!



Sanna Nielsen



Snygga Brolle!

Haha var bara tvungen att visa:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0