Alla hjärtans dag!

Hoppas ni alla har haft en bra alla hjärtans dag!

Och ni som firar med era nära och kära, hoppas ni har haft det mysigt!

Själv så har jag inte firat. Åker ju till sjukhuset som vanligt. Men jag har haft en bra dag ändå faktiskt! Knappt alls ont. Har bara behövt tagit en extra smärtstillande idag och det är ju toppen verkligen! Hoppas det fortsätter såhär och att jag slipper ha så mycket ont. Det enda negativa med stumpen är att det vätskar. Det är inte så mysigt. Får försöka tänka att det ska läggas om imorgon. Synd att det tar sin tid innan jag kommer till OP.
Vill man något så går ju tiden så sakta fram till dess!



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vilken fin blogg du har :) Jag tänkte bara hälsa att jag och lilla Vincent jätte gärna följer med Pernilla ngn dag snart och hälsar på hos dig om det går bra? Men han har varit sjuk nu, så det har inte passat. Kram

2011-02-17 @ 15:04:21
URL: http://caarnberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0