1 vecka kvar till jul!

Äntligen kom jag in på bloggen! Yeah! Det tog mig typ 16 minuter att komma in på en sida.. WTF?




Ser ni? Alltså internet jätte segt. Har aldrig varit med om maken.. Man känner inte så där jätte stor lust att sitta inne på internet knappt. Blir typ irriterad när det inte går och man måste ladda om sidan ett antal gånger.. Ja, ni har säkert varit med om det också någngång?

Jajja.. Nog pratat om det, nu är jag inne.. Idag är det det 17:e typ en vecka kvar till jul. Nu går det fort!
Idag sov jag väldigt länge. Assistenten kom vid 11 tiden men jag typ fortsatte sova ett tag till. Var så himla trött.. Det är mitt eget fel. Sov nästan hela eftermiddagen igår efter omläggningen.
Därför var jag ju ganska pigg och klarvaken när jag väl skulla sova till natten..
Vet ni vem som föresten jobbade dag på avdelningen? Jo - Freddie Amigo! Västerås operasångare!



"Känd" från Talang!

Nog pratat om fredagen. Lördag idag.. På eftermiddagen kom Johanna ut hit till bysingsberg. Det var faktiskt första gången för henne. Det gick bra.
Vi pratade, kollade på film. Hon hade med sig Rädda Willy 4. Den var faktiskt bra! Vädligt söt film!
Fick även en julklapp. Var skit suugen på att öppnade den idag men hon sa nej. Jag ba: ja ja! Haha! Vänta till jul!



Hon åkte hem klockan 19:00. Sen kollade jag och assistenten igenom lite grejer som jag har. Alltså kolla igenom typ vad jag ska spara och inte spara. Men jag typ sparade allt. Hade faktiskt glömt bort det mesta och sen när jag såg det igen så vart det liksom "Åh men den här vill jag ha! Och DEN där!" osv.. Haha!
Så det höll vi på med nästan i stort sett tills hon skulle åka hem.

Det har varit en bra dag. Har knappt haft ont heller! Jo.. Lite på kvällen men det beror väl på att jag glömde ta mina klockan 20:00 mediciner.. My bad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0