På väg hem. Skriver från mobilen.

Hejsan. Nu är man äntligen på väg hem. Är jätte trött så när jag kommer hem så ska jag nog bara ta något att käka och sen försöka sova. Har haft omläggning som vanligt idag. Fick tid strax efter 12. Omläggningen har gått bra när resultatet blev också bra. Dock gjorde det väldigt ont på uppvaket. Kändes som om jag fick fick smärtstillande hela tiden. Hehe! Dock så tycker jag det man får mot smärtan inte är jätte bra. Eller jo,, det hjälper men inte alls länge. Men på avdelningen har jag knappt haft ont. Har mått såpass bra att jag t.om kom upp i rullstolen en liten sväng. Var så gotte sugen så jag drog till kiosken och köpte en massa gott... Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0