Måndag..

Måndag idag då.. Bara kvar till julafton. Nu går det fort! Snön har i alla fall kommit. Hoppas den kan få vara kvar till julen är över.
Som sagt. Måndag idag. Jag vaknade runt 10:00. Eller jag var vaken tidigare, men låg och blundade. Var väldigt trött.
Assistenten kom ungefär 10:20. Då käkade jag frukost och gjorde mig sen iordning för att åka till sjukhuset. Kom hit lite senare idag för det krånglade med taxin. Bärhjälpen hittade inte ut till oss. Han var typ ute i Dingtuna och det är några kilometer bort. Hehe!
Men sen till slut kom jag fram. Vid 14:00 kom lymfterapeuten och jag fick min massage. Strax efter att lymfterapeuten hade kommit så kom Pilla och lilla Benjamin. Han har blivit ganska stor. Det är en väldig skillnad sen jag såg honom sist. Han är mer vaken, kollar mer runt och pratar mer. Det är gulligt!
På eftermiddagen har man även tagit prover på mig som vanligt och så har jag träffat kuratorn och lekterapeuten snabbt. Kuratorn stannade bara i ca 4-5 minuter. Det var en sköterska som tittade in i mitt rum och då trodde väl kuratorn att jag skulle ta prover så hon gick. Hehe!
Jaja henne får jag träffa efter jul. Då skulle hon komma igen.




Den här julklappen fick jag från dom på barn. Tänkte vänta med den till julafton. Men har klämt och känt på den en del. Hehe! Var ju super snällt att jag fick den. Dom är ju så gulliga där!

Sen fram åt 16:00 tiden så gick Pilla och Benjamin. Har bara kollat på TV fram till nu ikväll då jag duschade. Det är skumt att jag bara fryser då jag duschar. Alltså blir blöt. Då fryser jag super mycket men annars fryser jag i stort sett aldrig. Ganska jobbigt att vara så varm! Men jag fryser inte alls länge då jag fryser heller. Får upp min värme super fort. Det är konstigt...

Nog pratat om det. Ska nu ringa efter något att äta och så ska jag kolla på helgens avsnitt av julkalendern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0