Ett sista inlägg för idag..

God kväll!
Har ni haft en fin lördag? Min har varit helt okej. Har bara setat vid datorn och tagit det lungt.
Har knappt haft ont heller vilket är super skönt! Hoppas det blir likadant imorgon
Däremot har jag blivit typ skinnflådd vid kanten där mina lindor går och någonstans där kladdar det lite. Det känns inte sådär jätte mysigt.  Men det finns inte så mycket att göra åt än att sätta något för det vilket mamma har hjälpt mig med.
Nu börjar klockan bli ganska mycket. Spelar runescape just nu men vart sugen på något att tugga på. Ska höra med mamma om det finns något.

Önskar er en god natt!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Emilia - 16 och blivande mamma.

sv: Hej!

oj, tack. det tänkte jag faktiskt inte på.

brukar inte vara så dum att jag gör det :o

2011-12-04 @ 01:03:16
URL: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0