Svar:



Fick en fråga som jag vill svara på. Iallafall så gott det går.

Hur ser du på framtiden? Känner du att du t.ex orkar läsa någon utbildning på deltid ect?

I framtiden skulle jag vilja jobba med barn. Jag hade en praktik plats på dagis då jag gick i 8:an. Efter det så har jag fastnat totalt för att få arbeta med barn!
Men just exakt vad vet jag inte än..

Just nu studerar jag inget alls och har ingen tanke på att göra det riktigt än. Det känns som om jag har så mycket med mig själv ändå. Jag har inte fullständiga betyg från gymnasiet och har funderat lite till och från på om man ska plugga upp dem sen och kanske även läsa någon utbildning om man inte lyckas få jobb ändå. Men just nu fokuserar jag troligen på mig själv och min hälsa! Hälsan är viktigast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0