Mobil Bloggar - snabb uppdatering

Är på sjukhuset. Kom hit som vanligt. Nu efter kl 20.00 har jag träffat två doktorer. En barndoktor och en kirurg. Berättade igår att jag hade ont i magen på sidan för er. Det är det dom har känt och pratat om. Har nämligen ont när man rör där och även när jag tar djupa andetag och rör på mig. Ska på röntgen inatt och måste vara vaken tills dess. Är Skit trött men får inte sova för ska dricka en liter vatten med nå kontrast medel i på två timmar. Det suger. Men vad ska man göra? Har inget val. Mer bloggning blir det nog inte idag. Men hoppas ni mår bra! Kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hoppas det går bra!

2010-09-09 @ 22:39:07
URL: http://kattvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0