Mobil blogg

Jag vet att all text sitter ihop när jag mobilBloggar men jag orkar verkligen inte sätta på datorn just nu. Hoppas det är okej för er ändå? Är på sjukhuset just nu. Istället för att åka gamla vanliga tiden så kom taxin strax efter sex. Mycket skönt att åka senare och vara hemma längre. När taxi chaffisen kom så va jag sugen på cheese burgare och det sa jag att ja var. Då säger han att jag var den sista körningen och vi kunde ta en sväng förbi Mcdonalds och köpa mat. Värsta snällt ju! De var lite kul då han skulle beställa. Dom på Mcdonalds flina när han sa att han skulle ha happy meal. (Dom såg troligen inte mig i taxin) det var lite kul! Så när jag kom till sjukhuset så käkade jag upp det och sen duschade inför imorrn. Slog dusch rekord! (Intressant va?) Haha nej gud vad jag är tråkig. Jahaja. Just nu gör jag ingenting. Får blod. Det låg på 83 så en påse ska jag få. Funderar på om jag ska försöka sova tidigt eller vad jag nu ska göra. De känns lite jobbigt att vara här på sjukan denna gång. Det är för att jag kommer flytta till vuxenavdelning nu på måndag. Jag har ju igentligen legat över 'tiden' här på barn. Det blir säkert bra där oxå men jag tycker det är jobbigt med nytt folk och känner mig inte speciellt vuxen heller. Här på barn trivs jag så bra och personalen är verkligen toppen! Hoppas det är det på vuxen med. :/ så imorrn när jag åker hem så får jag säga hej då till alla här... Blä vad tråkigt! När jag flyttar till vuxen så HOPPAS jag verkligen att jag fortfarande får ha liten kontakt med lekterapin. Älskar att pyssla och man fördriver ju tiden ganska bra men det visar sig. Tråkigt är det i alla fall och jag skulle göra vad som helst för att få stanna kvar. Nej Nu ska jag dricka upp min oboy och äta smörgåsrånet. Fastar efter tolv inatt. God natt med er!

Kommentarer
Postat av: muffins

Haha duschrekord, hur snabbt gick de? :P vad tråkigt att behöva flytta till vuxen, jag skulle oxå hellre va på barnavdelning. men de blir säkert bra där oxå ska du se, du får berätta sen!

lycka till

kram

2010-09-18 @ 11:31:55
Postat av: L I L I J A

Svar: Smileysarna är hämtade från busbra.nu :)

2010-09-18 @ 12:29:59
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0