Lördag!

Orkade verkligen inte skriva igår. Var så otroligt trött hela tiden. Förstår inte varför. Var länge sen jag kände mig såhär trött.
Men omläggningen gick iallafall jätte bra. Skulle ha träffat min mattelärare efter lunch som skulle ha kommit till sjukhuset men jag sa ifrån för mådde inte bra innan omläggningen och även natten innan, därför var jag ganska tveksam om jag skulle må bra efter. Dessutom fick jag en omläggning kvart i tio så skulle aldrig ha hunnit tillbaka med tanke på att jag är på uppvaket i några timmar också.
Haha natten till fredagen var jag verkligen inte på humör. Hade ont i ca 4 timmar och morfinet jag fick hjälpte till en början men sen försvann det och smärtan kom tillbaka.
Senare fick jag prata med en läkare och det var inte mycket till prat. Jo han prata men jag var nära att skrika för hade så ont.
Han babblade om att han trodde min verk bestod av att jag var orolig inför omläggningen o.sv. Men jag skrek att omläggning har jag fan gjort i hundra år! Varför ska jag vara orolig nu?
Sen pratade han om att han kunde titta på stumpen så allt ser bra ut och det kanske gjorde mig lugnare. - Jo tjena! Att titta på min stump som förövrigt ser likadan ut som den alltid har gjort med alla lindor på gör ju inte att smärtan försvinner... Konstig läkare det där! Skrek dessutom att dom kunde gå ut ur mitt rum där för inget hjälpte ju ändå.
Sen bad jag om dormicum. Sa att jag hade fått det förut då jag hade ont och det hade hjälpt. Men det trodde han först inte att det skulle göra för han visste om att stesoliden (som är avslappnande) inte hjälper och han påstod att det var likadant. Men sen fick jag dormicum och jag somnade! HA! sug på den du läkaren!!

Sen efter åtta åkte jag hem därfirån för sista gången. Det är verkligen jätte tråkigt. Dom tyckte också det. Fick mat av dem från pizzeria och mamma och jag gav dem en blomma. Har jaft en jätte bra tid hos dem och inget kommer slå deras personal tror jag

Jahaja det var gårdagen. Idag har jag sovit super länge. Mormor har även varit här. När jag vaknade så hade jag skit ont och jag började fundera på om jag verkligen kunde träffa johanna som kom idag. Så skickade sms och skrev som det var men då var hon redan påväg. så hon fick komma ändå fast det gjordenont. Kan ju inte skicka hem henne igen. ;) Haha!
När hon var här så gjorde vi verkligen ingenting. Hon pillade med sin telefon och satt vid min dator och jag glodde på TV hela tiden typ. Mot slutet gick hon med på att spela kortspel. Det var det vi gjorde tillsammans! Haha! Sen har vi i och för sig pratat ganska mycket också. Och fikat :) Men annars inte så mycket mer.
Nu på kvällen då hon åkte kollade jag på Bert som har börjat igen på SVTB och även kanal ett tror jag på lördagar 19.00. Det är bra!
Sen efter det vart det dansfeber att se på men jag halvsov då för var så trött. Är det nu med och har super ont i huvudet. Bara inte CRPt åker upp igen eller något. Hoppas det bara är tillfälligt!
Jaja nu ska jag nog kolla på Film som jag har på datorn och bara ta det lungt. Hoppas ni har en bra helg! Kram på er!



Slänger in en bild som jag tog från ett vykort jag har. Någon mun och fot konstnär har målat den! Häftigt va?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0