Jösses!

Nu kommer äntligen ett inlägg! Har inte bloggat nu på ett tag. Eller några dagar bara. I måndags mådde jag inte bra. Hade så himla ont och mitt blodvärde låg lågt. Tror det låg på 69. Så jag fick två påsar blod då. Sen har man bara tagit det lungt den dagen för att man inte har mått bra.
Unnade mig lite mat från kiosken på sjukhuset den dagen. Det var super gott fast väldigt mycket!



Maten jag åt då. Kycklingspett med pommes. Skit gott men JÄVLIGT dyrt (ursäkta mig) 79:- För det och man orkar inte ens äta upp allt. Pommes frietsen hade dom öst på till ett berg typ!



Det som vart kvar.
Tycker dom borde gör rätterna mindre och sänka priset. Tror dom skulle tjäna på det själv. Hur många orkar äta upp allt? Men ni som är på Västerås lassarett. Jag tipsar om den menyn. Mumma!

Igår hade jag omläggning väldigt sent. Vart efter 14.00. Var tillbaka till avdelningen super sent. först hade mamma beställt om min skjuts hem till senare men vi avbeställde den sen. Jag kände att jag inte orkade åka hem och hade världens frossa och lite feber. Så jag vart kvar över natten till idag. Det togs blododling igår. Hoppas allt visar sig att det är bra. Sen tror jag även att jag har urinvägsinfektion igen. (eller om den ens försvann?) Drygt! men men...

Idag vaknade jag tidigt och hoppades att jag kunde få åka hem tidigt (så man hinner vara hemma lite också) men sen kom doktorn och pratade med mig och sa att jag fick åka hem efter lunch. De va en liten observation eller vad man kallar det. Han ville se så jag inte började få frossa och må dåligt igen. Surt det kändes men jag förstår honom också. Fick taxi 14.10. Så där var jag och väntade på att taxin skulle komma och att man skulle kunna få åka hem.  Hemma har jag inte gjort så mycket. Bara tagit det lungt.
De är ju skönt att vara i hemma miljö med familjen!  Har kollat runt lite på datorn och spelat dator spel. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer än att titta på TV också. Käkade potatisgratäng och kött till. Super gott! Nu är man mätt och belåten!  Hade tänkt försöka sova tidigt ikväll för är ganska trött.
Ska ju tillbaka till sjukhuset imorrn igen. Vart ju bara hem och vända typ.Var däför jag ville komma hem så tidigt som möjligt tidigare idag. Hehe!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0