Min Torsdag!

Halloj mina läsare! Hoppas ni har en bra kväll runt om i landet :)
Min kväll börjar bli okej nu. Känner mig dock lite smått rädd över stumpen men men. Har duschat nu och nu slipper jag oroa mig för det. Mamma var med. Det gick väl sådär i duschen. Var mycket ledsen och livrädd verkligen och en viss person där inne var lite snurrig. (var två st inne med mig i duschen)
Men nu är det gjort! Halleluja!

Idag har jag för övrigt haft besök av pappa, Pilla och hennes vän. Verkar vara en jätte trevlig tjej den där vännen :) Pappa hade med sig mat från MAX. Super gott! Älaskar deras hamburgare. Med dressing och sallad, inte alls som McDonald´s som typ har ketschup,ost och något mer. Men det är ju gott det också. (nu pratar jag om barnmenyerna som jag äter) Vilken hamburgerkedja gillar ni mest? MAX, Burger King eller McDonald´s? Berätta gärna :)

Men det var jätte kul och ha dem har. Trevligt med besök. Och så fick jag låna böcker av Pilla. Tror dom är jätte bra. Hade nämligen ingen bok hemma och läsa för min kära mor har tappat bort dom som jag inte har läst. Men nu har jag lånat 4 st så hon kanske har en god tid på sig att leta ;) Jaja. Tittar just nu på TV men det finns inge bra alls. Ska snart äta innan jag ska fasta, börjar dessutom att bli hungrig. Sen blir det och kolla runr på nätet och sen kanske påbörja på någon bok.
Har omläggning imorgon klockan 8. Vill inte ha det så tidigt för det är jobbigt när det är en dag extra (syftar på måndagen) Det är ju kortare tisdag till fredag än fredag till måndag om ni hänger med? Det är därför. Vill helst ha så sent som möjligt i morgon men p.ga att det är fredag så tror jag dom inte har så många operationer.

Nu ska jag avrunda detta inlägg.. Ganska tråkigt liv man har igentligen och inläggen är inte särskilt roliga. Men ni verkar hålla er kvar ändå vid min blogg några stycken! Det är ju kul. Vi hörs mina vänner! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0