Omläggningsdag

Idag är det fredag och det innebär omläggning för mig. Hade tid dit imorrse. Var där strax innan halv 9. Var så trött och ville bara sova men man får ju ta den tiden man får. Hur vore det om man sa: - Nej jag vill inte komma. Ska bara sova 2 timmar först.
Haha nej då. Men undra hur dom skulle reagera då? Förmodligen hade dom tyckt att jag vore knäpp.
Jaja saksamma. Det är man ju ibland ändå ^^

Omläggningen gick jätte bra (som vanligt när det är stig som lägger om) Han har verkligen magiska händer! :D
Efter omläggningen har jag bara sovit istort sett. Är verkligen super trött. Mamma var här nu ikväll och vi tog b.la vikt. Har gått upp i vikt och det är ju jätte bra - men jag behöver gå upp mer. Det är super svårt! Ni kanske tycker jag är knäpp som vill gå upp då dom flesta vill gå ner os.v men det är inte bra för min kropp att vara smal. Jag är faktist äkligt smal och vill inte se ut såhär.
Anledningen till att jag vill gå upp är:
- Jag vill få lite hull. Till alla som vill vara smala. Det är INTE fint. Kroppen mår inte bra av det.
- Min kropp behöver mer energi än vanligt folk i min ålder.
- Det är bra för mina sår på stumpen.
- Behöver vara "lite större" ifall jag skulle behöva göra något operativt.

Om snart en timme ska jag åka hem. Vill åka nu, vill inte vara kvar här. Det är skit tråkigt! (ett bra tecken) :)

Hörs nog senare ikväll. Ska försöka få tiden att gå nu!



Kommentarer
Postat av: mattias

håller med dig smalt är inte bra, dessutom är det inte snyggt jag som kille gillar tex tjejer med kött på benen

2010-03-05 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0