Kort inlägg

Tänkte bara skriva ett kort snabbt inlägg. Har inte så mycket att skriva just nu. Är på sjukhuset nu igen. Vart en snabbvisit hemma. Hehe. Har fortfarande väldigt ont där dom har bytt portacathen. Det känns i vissa ställningar som man gör. Te.x då man lyfter huvudet. Jätte jobbigt. Men det lär väl ge med sig sen.

Hemma har det inte hänt så mycket. Sov väldigt länge som vanligt. Madrassen jag hade var väldigt jobbig. Hoppas mamma tar bort den så att den är borta då man kommer hem imorrn. Nu har jag pengar på mobilen igen mina vänner (ni som har mitt nr) Fick påfyllnad av min Gudmor som bor neråt i sverige. Tack så jätte mycket!!
Här på sjukhuset har det tagits prover och inte så mycket mer. Ska väl snart duscha inför omläggningen imorrn. Hoppas proverna är bra.

Jaja. Mer har jag inte att skriva. Hoppas ni mår bra! Kram på er

Kommentarer
Postat av: mamma

Madrassen e borta<3

2010-03-18 @ 20:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0