God kväll och god natt!

Detta blir sista inlägget för idag. Idag har jag inte gjort så mycket. Kollat på film och TV och pluggat. Jo försökt reda ut mitt hår dessutom. Ser för jäkligt ut och jag är tveksam om jag får ut hår "kakorna".. Det är hemskt! Satt för en stund sen med tårarna i ögonen och slet i håret.. Behöver hjälp med det men mamma säger bara att jag ska försöka börja med det.. Ja det har jag gjort!

Kollade för första gången på filmen Bröllopsfotografen ikväll. Den var jätte bra! Kommer recension i veckan.

Blir inte så långa inlägg nu för jag vet inte vad jag ska skriva för det blir ju i stort sett samma saker hela tiden nästan eftersom jag inte gör så mycket... Har inget händelserikt liv som ni märker. Hehe!

Önskar er en god natt!!





En spindel i förnstret på utsidan. Ett vårtecken? Har ni sett nå vår tecken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0