En månad och en dag....



Nu har det gått en månad och en dag sen du lämnade oss. Saknaden är fortfarande enorm och jag tror inte den kan bli mindre. Jag minns dagen då jag fick reda på att du var borta som om det vore igår. Det var totalt overkligt, som en mardröm som man visste att man inte kommer vakna upp ifrån.
När jag fick reda på det kändes det precis som om en del av mig dog. Du var ju en del av mig.
Usch detta är så hemskt att du nu är borta. Vi vet inte exakt vad som hände och det gör bara saken ännu värre.
Jag önskar man kunde få svar på det för jag tror ärligt att det skulle vara lättare att gå vidare då men det är någonting vi aldrig kommer få veta helt, fast man kan ha sina aningar.
Jag saknar dig så himla mycket. Saknar den tiden då du och jag hittade på saker som att shoppa och bara få vara ensam hemma eller på sjukhuset som jag ofta var förut med dig och bara se på TV och prata va kul.
Det är väldigt tungt att veta att jag aldrig kommer få se dig igen i livet.
Du var alldeles för ung för att gå bort. Du hade hela livet framför dig med drömmar!
Familjen kommer aldrig att bli hel igen...

Snart är det begravning och det är mycket som ska ordnas. Jag beundrar min mamma verkligen för hennes ork och styrka. Hon får i stort sett fixa allting själv till begravningen vilket jag tycker är fel av min pappa.
Jag stöttar dig till 100% mamma! Älskar dig!

Då begravningen sker så tror jag den kommer bli väldigt tufft. Då kommer man verkligen inse att min syster verkligen är borta men jag ska finnas där och ta förväl en sista gång.
ALLT FÖR MIN SYSTER!

<3


Kommentarer
Postat av: G

Vissa saker fattar man inte bara.

2010-03-06 @ 22:32:27
URL: http://gurudas.se/blogg
Postat av: G

Lite skumt att de skrev om en film med något syster/syster drama strax innan. Jag reagerade...

2010-03-06 @ 22:34:29
URL: http://gurudas.se/blogg
Postat av: pilla

Jag vet att det är tufft. Saknar jenny varje dag.

man undrar varför hela tiden. hon hade ju hela livet framför sig..

Det kommer aldrig att bli som vanligt igen. våra minnen kommer alltid att vara med oss,vart vi än går.

det kommer att vara tufft på begravingen,vi finns är för varandra nu. <3

2010-03-07 @ 17:23:32
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0