Vilken dag!

Usch det finns väl inget gott att säga om denna dag. Har haft ont till och från hela tiden och det har varit så jobbigt. Somnade en stund nu på kvällen för var helt utmattad efter dagens gråt av värk...
Nu är jag nästan smärtfri frörutom att det trycker i ett ben i svanskotan. har fått "bulla" upp sidorna vid skinkan med kuddar för att det ska dämpa trycket och smärtan.. :/ Vad ska man göra liksom?

Nu kommer det lite bilder på några kissemissar, dom har blivit så stora och så söta!





Dom två bilderna är tagna med min mobilkamera (som funkar när den själv vill) Det är den katten min storasyster Pilla ska ha) :)









En kattunge är inte med på bild. Men  dom är helt underbara. Skuttar omkring på golvet och busar med varandra och även mamma kissen! :)

OBS! Bilderna är tillåtna att ta av folk jag känner men är förbjudna att ta av folk jag inte känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0