Min dag

Onsdag idag då.. Ganska händelse lös dag som vanligt i mitt liv. Sov länge som vanligt. Sen ringde min sjukgymnast och väckte mig. Hehe! Hon skulle bara fråga hur jag mådde och om jag var hemma så hon kunde komma och träna med mig. Så vi har tränat. Har ju ett träningsprogram som vi har fixat tillsammans som jag tränar efter.

Sen har jag inte gjort så mycket mer fram tills kvällen. Kollat på film med lillasyster. Vi tittade på Boogeyman 2. Det var så länge sen vi såg den så det ville vi se igen. Jag har haft en väldigt konstig smärta idag. Då mamma har lindat så har jag fått ont längst ut på stumpen fast hon lindar längst upp (runt låret vid ljumsken typ). Konstigt? Jag menar, varför får jag ont där ute när det inte ens är där hon lindar? Jaja. Nu är jag i stort sett smärt fri och det är ju skönt.

Pilla var på besök nu till kvällen med sin kille. Kul och se henne! <3 Dom kollade b.la på kattungarna för dom ska ha en. Kissen kommer få ett jätte bra hem så det känns ju bra! :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Ju måste ju skriva klart min svenskauppgift. Hahaha den kanske ska vara inlämnad snart med tanke på att det snart är lov. Har totalt glömt bort det!  (men den är nästan klar) Sen kanske jag ska läsa? Har en bok jag har lånat av Pilla som heter Äcklig. Den är sann. Tycker sånt är intressant!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0