....

Bloggar från familjens dator.. det suger att min inte funkar. Vet inte alls vad jag ska göra nu om dagarna. Jag kan ju inte gå ut som alla andra kan.
På tv är det bara fotboll istort sett.
Kan inte läsa för mina böcker är borta av en viss person (du vet vem du är)!
Kan inte måla för mina tuschpennor och målarböcker är borta av samma person.
Jag kan inte se på film för dvd spelaren glappar och min dator är ju trasig. (har man tur så lyckas man se på en hel film utan att dvdspelaren stänger ner filmen) Detta suger verkligen! Är ledsen...

Jaja. Tänkte visa det jag fick av pappa. Ganska dålig bild för fick låna mammas mobilkamera. Min kamera på min telefon funkar bara ibland av någon konstig anledning..



Godiset är mashmallows i blommor :)
På förpackningen står det:
The grows in the garden in the sky. In my dreams that's where I fly.
To collect a fascinating flower soft nd sweet with a delicate color.
I never fails to make me smile. Even if I'm only there a while.
and as the night turns into day I am not saddened i must say
for when I wake I soon shall know
I am dreaming of flower mallows :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0