Torsdag!

God eftermiddag! Till en början så vill jag säga att bloggen har fått ett nytt utseende. Är väldigt nöjd! Tack till dig som har gjort den! :)

Hemma har jag inte gjort så mycket idag. Vaknade väldigt tidigt som ni kanske såg (det tidigare inlägget). Var vaken sen fem i morse. Katten drev mig till vansinne.
Jag fällde aldrig ner locket på datorn (bärbar) så hon satte på den ett antal ggr genom att kliva på knappen. Då vart jag tvungen att stänga av den. Hon skulle leka med min mobil. Eller rättare sagt mobilsmycket och mobilbandet jag har. Det drev mig också till vansinne.
Fast det med datorn så får jag kanske skylla mig själv. :) Hihi!

Men sen fick man ont och då kunde man inte sova för det. Fick ta smärtstillande och stesolid för att det skulle hjälpa.
Men somnade sen senare på morgonen och det var ju skönt. Låg och drog mig till 14.00 hihi! Sen var det bara att fixa i ordning allt man skulle ha med till sjukhuset.
Och nu är man här.
Tråkigt men sant. Ville inte åka hit idag men jag måste. Det ska väl tas prover och sen ska jag duscha inför imorgon. Då ska ju dendär klister grejen ske.
Nu vet man helt säkert att det ska göras dessutom. Jag var lite rädd i början att nånting akulle bli inställt. Typ med flyget eller något med tanke på vädret som va här.
Men norrmannen var redan här i Västerås. Träffade han idag.
Hihi lite svårt att förstå sig på det norska språket ibland men det är bara att nicka och se glad ut. Haha nej då! ;)
Kärlkirurgen var med så han hjälpte att översätta då jag inte förstod vad norrmannen sa. Men annars gick det okej :)

Idag blir det väl att försöka släcka lite tidigare med tanke på att jag behöver vila ut tills i morgon. Ska vara på Röntgen kvar över åtta, så det blir tidigt.

Nej usch nu börjar jag bli hungrig. Ska se om det finns något gott att äta. Hej sålänge!




Kommentarer
Postat av: Philliptirill

Hello admin, nice site you have!

2011-05-19 @ 15:17:07
URL: http://philliptirill.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0