Söndag

Hej bloggen och alla läsare!
Vill börja med att säga att jag är så trött på min blogg. Inte själva bloggandet dock men att utseendet krånglar. Jag vet inte hur jag ska fixa det heller. Någon som vet? Usch. Hatar när det krånglar. Varför kan allting inte bara gå bra?
Det känns som om allting ska hända mig dessutom.. Min header har försvunnit från bloggen, det är kryss lite här och var där bilderna är os.v.. Skit!

Jaja. Nog pratat om bloggen. Idag är det söndag, vilket innebär en slappdag för mig. Kollar just nu på Världens starkaste barn - och jag på kanal 4. Har familjens dator just nu. Finns ingen internet på min. Använder ju comviq surf och måste tanka på nytt så att internet funkar igen.
Mamma är in till stan med Jörgen och ska lämna Sanna hos en kompis. Tror dom skulle handla också. Så då köper hon till datorn. :)

Jag kan ju fråga er. Finns det någon gullig människa där ute som kan fixa om min blogg gratis? (är pank)
Annars får jag vl försöka fixa det men jag är inte bra på koder och så. Jaja, det löser sig... Hoppas jag?
Hoppas ni kan stå ut med min tråkblogg så länge..

Kommentarer
Postat av: G

Det är tjejen som har filerna på sin server. Du har ju en del av bloggens design på hennes server. Annars kan man alltid återställa utseendet på blogg.se



Hoppas du mår bra annars.



Kram

2010-02-28 @ 17:15:21
URL: http://gurudas.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0