Sjukan!

God kväll! Hur har ni det?
Här är det sådär. Jobbigt med allt typ.. Känner mig ganska "låg" eller vad man kan kalla det. Varför vet jag inte riktigt. Kan man känna sig nere fast det inte är något?
Är på sjukhuset just nu. Kom hit vid fem. Sen kom kuratorerna igen. Vi prata om olika bidrag man kan söka när man blir 19 b.la. Vilket jag ska göra. Behöver pengar. Sen pratade vi om mer grejer..

Prover togs också som vanligt inför omläggningen. Mitt HB läg på 81 så jag fick en påse blod. Som i och för sig går nu med. Snart är den slut. Tråkigt dock med desferal som måste gå i ett dygn..
Jaja. Ikväll har jag duschat inför imorrn. Orkar nämligen inte göra det imorgon för har omläggning halv 9.
Nu gör jag inte så mycket. Försökte göra en video på datan. Alltså en sån där bild video. Eller vad det nu heter? Men jag klantade till det totalt så det vart inge roligt. Hehe! Får se om jag gör det en annan gång. Alltså testar igen.

Nu har vi fixat dag för begravning till min syster. 31 Mars. Eller vi och vi. Mamma har. Hon var till begravningsbyrån idag. Tycker hon är så stark som orkar. Beundrar henne verkligen. Klicka här för att komma till hennes blogg. Hon skriver otroligt bra och texterna är så otroligt starka.

Jaja... Ska väl ta något att äta snart. Är inte så sugen men bör väl ta något innan jag fastar.
Hade bra

Kommentarer
Postat av: muffins

är det bara min dator eller är det strul för dig oxå? jag kan nästan aldrig komentera eller se bilderna du har på sidannu mera, är bara en ruta med ett litet kryss i hörnet eller så står det "page can not be found"

tråkigt att inte kunna läsa allt lixom :/

gillar verkligen din blogg :)

kram

2010-02-25 @ 22:45:33
Postat av: Lena Bäck

Hej Sara!

Jag har precis fått reda på vad som hänt Jenny.

Jag är så lessen för det. Jag var ju barnvakt till er när ni var små.



Ville bara säga att jag tänker på er väldigt mycket och känner för er.



Önskar dej allt gott!

Kram /Lena



Ps. Ni får gärna ringa till mej.

2010-03-02 @ 21:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0