Fredag!

God kväll nattugglor! Hihiih!
Idag var det ju klister ingreppet som skulle göras. Var med mamma på röntgrn kvart övrt åtta där det skulle ske. (det finns ett rum för operationer där också)
Strax innan kl 9.00 somnaded jag och tjugo över ett eller om det var tjogo i ett (sak samma) så var dom klara med klister behandlingen ochh sen vart det omläggning direkt efter. Var på uppvaket kring 14.00 och mamma kom strax efter.
Minns att jag hade väldigt ont när jag vaknade upp. Var på uppvaket i några timmar och åkte sen till avdelningen.
Fick ännu mer smärtstillande där för jag hade så ont. Det var riktigt jobbigt. Usch! Men nu är det bra :)

Ikväll så har jag kollat på Lets Dance. Det är ganska bra ibland. Dock lite tråkigt ikväll för det var tråkiga danser. Jag gillar när dom måste dansa snabbt. Mattias är fortfarande min favorit!
Sen hade jag besök av mamma och Jörgen. Alltid lika trevligt!
Mamma hade med sig mat och det var gott.

Nu gör jag inte så mycket. Känner fortfarande av i kroppen att jag har varit sövd i dag. Känner mig liksom seg på något sett.
Jag har inte hört hur det har gått så jag antar att det har gått bra idag. Nu ska jag kolla in andra bloggar och bara ta det lugnt. Skönt att det är helg! Önskar er en god natt! Kommer förmodligen inte skriva mer innan jag lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0