1a december!

Nu är snart 1:a december slut. Tänk att det börjar närma sig jul! Det ska bli mysigt! Tycker jag iallafall nu..
Jaja. Det var ett tag sen jag bloggade. Det har inte hänt så mycket mer än det gamla vanliga. In på sjukhuset i måndags. Tog prover och fick blod. Mitt HB låg på 82 då i måndags. Så får se vad det visar sig imorgon då jag åker in.
Igår gjorde jag omläggning som vanligt. Omläggningen vart super sent. Kl: 15.00 hade jag tid till op. Och ni anar inte hur hungrig och törstig jag var. Hade ju inte fått i mig något sen 24.00 på natten. Druckit hade jag gjort lite till mina mediciner. Men man var ju så sugen på ett stort glas kallt vatten och typ hälla i sig!
Omläggningen igår gick jätte bra men jag hade så ont efteråt. Låg på uppvaket väldigt länge för hade ont och fick smärtstillande hela tiden typ. Men när jag kom till avdelningen så kom nästan mamma samtidigt och hon hjälpte mig att linda och sen åkte hon typ. Min vanliga skjuts som är 20.00 på tisdagar fick man ju skjuta upp för jag hann ju aldrig hem då. Var nämligen på avdelningen 20.00.
Fick åka hem 23.10. Så det vart bra sent. Men då kunde jag vila upp mig och äta några smörgåsar så det var ganska skönt ändå. Men skönast är ju alltid att vara hemma! Eller vad säger ni?

Jaja. Idag är det onsdag. Har inte gjort något speciellt mer än klippt mig! Nu är jag korthårig för första gången! Och ärligt talat så är jag nöjd. Trodde det skulle bli fulare än vad det vart. Och klippa mitt hår behövdes verkligen för det var så risigt och tovigt. Nu får håret reparera sig och växa om på nytt (om jag inte väljer att förtsätta ha det såhär vilket jag kanske vill) Möjligtvis ha lite längre hår men ungefär som jag har nu Tack mamma och Sanna för att ni klippte mig!
Och idag har jag mått väldigt bra, Har knappt haft ont och det har varit super skönt verkligen. Det får gärna fortsätta så! Nu ska jag kika runt på nätet och sen när mamma är tillbaka så ska jag fråga efter en kopp te.



Jag i min nya frisyr! Vad tycks?



Min julkalendrar (växer man aldrig ifrån) Har ni någon?

Kommentarer
Postat av: muffins

Va fint de blev, lite busig frisyr, passar bra på dig. Skönt att slippa stora tovor nu :) Lättskött och fräscht. Ha de gott!

Kram

2010-12-02 @ 09:40:26
Postat av: storasyster

hej! va fin du blev nar du klippte dig,det passar dig. vi har det mysigt har i thailand,men jag langtar hem lite nu. vi tankte aka fyrhjuling i morgon sa det blir nog kul. har regnat mycket har,sa inte sa mycket sol. men det finns mycket fina hello kitty saker har,har kopt det till dig.

vi ses nar jag kommer hem, va radd om dig sa lange.

puss&kram Pilla

2010-12-02 @ 09:48:46
URL: http://zpernillaz.blogg.se/
Postat av: Leila

Jättesnyggt med kort hår! En ny Saara!

2010-12-02 @ 14:18:19
Postat av: Marie

Hej Saara,



Du är supersöt i kort hår! Det var väl bra att du klippte det kortare så tovar det inte sig så lätt!!! Du ser vuxnare ut nu ;-)



Jodå, jag har oxå julkalender- 2st och jag är 28 år! MAn blir ALDRIG för vuxen =)



Kram

2010-12-09 @ 17:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0