Torsdag

Torsdagen börjar lida mot sitt slut. Min dag har varit okej. Men dock inte natten till idag. Vaknade innan fem imorse och hade jätte ont. Vart tvungen att väcka mamma då för mina mediciner nådde inte jag. Känner mig ganska elak som måste göra det men vad ska man göra?
Stackars mamma sov inte bra inatt tror jag.. :/

Idag kändes det som om man hade jätte mycket tid innan jag åkte till sjukhuset. Vet inte varför men det kändes som om allt gick fort hemma. Mamma väckte mig med ett paket som hade kommit på posten. Var så trött så orkade inte öppna det då. Men piggnade till och det visade sig att min gudmor och gudfar skickat födelsedagspresent. (fyller år på söndag) Annars gjorde jag det gamla vanliga som jag gör innan jag åker till sjukan. Packar och så.
Idag såg jag fram emot att åka iväg för pappa kom på besök hit. Hade somsagt inte träffat honom på evigheter. Han har varit utomlands i tre veckor. Så det var super skoj när pappa kom. Fick även födelsedagspresent från honom köpt i phillipinerna. Lite smått hello kitty grejer :) Tack Pappsen!
(dom visar jag när jag orkar fota)

Annars på sjukhuset har det tagits prover som vanligt. Mitt blodvärde låg på 85. Fick en påse blod eftersom det var typ på gränsen. Eller fick och fick. Den håller på för fullt att åka in i kroppen. Men snart är påsen slut.
Sen har jag duschat. Som jag alltid gör på torsdagar. Var ganska tufft att duscha denna gång för det känns jätte blött i stumpen. Och den känslan känns mer då jag rör mig. Så ligger helst stilla. Börjar dessutom få ont nu. Blä! Ska fråga efter mina smärtstillande. Kl. 00.00 medicinerna vill jag ta nu tidigare. Sen ska jag kika runt på datorn och förhoppningsvis kunna somna senare. Omläggning klockan 09.00 imorrn!
God natt med er!



Det jag fick av min gudmor och gudfar. Pengar, hello kitty - Halsbandsklocka och en hello kitty - styk grej

Tack!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så mycket fint du fick! :)

2010-08-20 @ 09:05:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Beatrice

sv: haha kan man skela med ögonen så kan man ;D lite svårt att fastna på bild bara :o

2010-08-20 @ 21:35:13
URL: http://bissy.blogg.se/
Postat av: Joseé

Hur är det med dig idag? :)

2010-08-21 @ 11:47:19
URL: http://josee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0