Natt inlägg

Vill mest önska er en god natt! Hoppas jag får en god natt för just nu är det inte bra. Är pissnödig som bara den men kan inte ens gå på toa för att det gör så ont. Ska snart ta extra smärtstillande och även insomningstablett och sen försöka sova. Mamma och Jörgen var här en snabbis nu men åkte nyligen. Vi tittade på reprisen från allsång på skansen. Ville mest se det för the baseballs var med. Den ena är ju så himla snygg! hihi! Men vem det är får ni skita i! ;P Hähä!
Nu idag har jag inte gjort så mycket. Sov in till det sista hemma. Vilket vart kvart i ett. Sen var det bara att förbereda sig till sjukhuset.
När jag kom hit togs det prover och mitt HB låg på 77. Så jag fick 2 påsar blod. Sen var det en massa andra prover som togs som b.la CRP men det vet jag inte vad det låg på.
Sen har jag duschat inför omläggningen idag. Var ganska jobbigt att duscha för det känns inte bra. Men det var bara att stå ut.
Annars har det inte hänt så mycket annat. Har omläggning kvart över 8 idag så ska försöka sova nu. God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0