Mobil blogg

Blä för vårt 'kära' internet. Har nu försökt i ca en kvart och få igång det. Men det lyckades inte jag. Blev lite sur nu för tror mamma lyckades. Haha! (Hon har datorn nu) Jaja. Ville mest önska er en god natt! Ska snart sova för börjar bli trött nu. Fattar inte varför för jag har sovit typ hela dagen. Haha förresten vet ni vad jag vaknade av idag? En vidrig mardröm! Drömde att det växte maskar och larver ur min högra arm och armhåla. Skit vidrigt! Och tydligen har jag spänt mig i sömnen för hade Skit ont lite här och där när jag vaknade. Hähä! Nej Usch imorrn vill jag inte vakna av någon sådan dröm. Nog pratat om drömmar. För övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Bara tagit det lugnt. Har varit jobbigt med stumpen. Haft ont till och från och börjar nu även känna obehag. Blä! Men imorrn ska man in till sjukan igen. Fan börjar få ont i magen nu. Säg inte att det ska krångla... Blö! Jaja. God natt med er! Kram och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0