God natt!

Skriver nu ett sista inlägg för idag. Är hemma ensam med min lillasyster. Hoppas mamma och Jörgen kommer hem snart så jag kan få hjälp med att gå på toa. Haha är sjukt pissnödig!
Ni som inte förstår så behöver jag ganska mycket hjälp. Och vill inte att min lillasyster ska hjälpa. Vill inte berätta vad jag behöver hjälp med. Det har ni kanske förståelse för. Liksom liite privat! ;)
Dessutom ska jag och syrran få käka lite kräftor innan vi ska sova :)

Hoppas på en mycket bättre natt nu. Ingen harkrank har jag sett än så länge! hehe! Problemet är att jag sov några timmar under dagen. Hoppas jag kan sova lite ändå. Men det visar sig. Annars får jag trötta ut ögonen genom att läsa. Ska läsa: Flickan utan röst. Någon som har läst den?

Jaja. God natt med er! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0